Sposób na społecznościowe menu w restauracji

Dziś podczas obiadu oglądałem najnowszy odcinek Kuchennych Rewolucji. Bardzo lubię ten program z kilku różnych względów. Najbardziej podoba mi się to, że tam gdzie wkracza Magda Gessler zawsze jest smacznie, a potrawy przygotowywane są ze świeżych produktów. Restauracja ma być dla klientów, a nie na odwrót. Rewolucja jak zwykle się udała, a ja zacząłem przeglądać sieć w poszukiwaniu jakiegoś ciekawego tematu na dzisiejszy wpis. Nie wiem czy to przypadek, ale trafiłem na iście kuchenno-rewolucyjny pomysł. Czy poza pochlebnymi opiniami o jedzeniu, polecaniem kuchni znajomym i dawaniem napiwków klienci mogą zrobić coś więcej dla lokalu? Okazuje się, że tak. Mogą za pomocą Instagrama stworzyć społecznościowe menu. Na taki pomysł wpadła restauracja Comodo z Nowego Jorku. Każdy klient, który zrobi zdjęcie zamówionej przez siebie potrawy za pomocą aplikacji i opisze ją tagiem #comodomenu stanie się współtwórcą internetowej karty dań. Inni klienci nie tylko zobaczą serwowane specjały, ale przeczytają też opinie na ich temat. Następnym razem podczas zamawiania posiłku zamiast przeglądać kartę dań wystarczy uruchomić Instagram i pokazać kelnerowi jakie danie chcemy zamówić. Uwielbiam tak genialnie proste pomysły. Ciekawe kiedy z tej formy promocji zaczną korzystać inne restauracje?